loading...
طنز
admin بازدید : 69 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

رفتم جلو پلیسه،به پلیسه خیلی جدی گفتم:می دونی من کیم؟

گفت:کی هستی

گفتم:واقعا نمی دونی؟

رنگش زرد شد گفت :نه،کی هستی مگه؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گفتم : من یه پرندم ، آرزو دارم، تو باغم باشی

.

.

.

جریمم نکرد

اشک تو چشاش جمع شد،

گفتش برو خدا شفات بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بدو بیا که کلی مطلب طنز منتظرته.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از این وب راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 6,583
  • کدهای اختصاصی